Sorteren op:
| Discussies | Antwoorden | Recente activiteiten |
|---|---|---|
Hoe zullen we omgaan met "reclame-achtige" posts op GronincHallo Allemaal, Zoals jullie weten zijn Karen en ik veel bezig met Groninc, ook met het beheren van de website. En we hebben regelmatig ee… Begonnen door Fanny Koerts |
1 |
2 Nov 2009 Antwoord van Sander Datema |
Onderwijs en bedrijfleven hand in hand werkenHoe kan het onderwijs en het bedrijfsleven dichter bij elkaar komen en wanneer moeten ze elkaar te ge moet komen? Dit is de vraag die ik a… Begonnen door Rik Ruiter |
0 | 17 Apr 2009 |
gronincBloedt dit initiatief nu alweer dood? Alles is wel erg gedateerd en ik verneem verder ook nooit iets. Wat mankeert er aan deze site? Of… Begonnen door Jacques Hartog |
5 |
8 Apr 2009 Antwoord van Roelof Visser chauffeursdienst |
Meer groepen op Groninc?Vandaag zijn Karen en ik een middagje bezig geweest om Groninc verder aan te passen. Een van de dingen waar we over nadenken zijn de groepe… Begonnen door Fanny Koerts |
7 |
15 Jan 2009 Antwoord van Pjerke |
Wat kan verbeterd worden aan groninc.nl?Hier kan je tips en suggesties geven over deze website. Begonnen door Vincent Stulen |
19 |
21 Nov 2008 Antwoord van Romano Sandee |
Yes!!!-momentenAls ondernemer ben je altijd actief, en soms heb je een moment, dat je van binnen zo'n onwijze glimlach hebt omdat je iets hebt meegemaakt… Begonnen door Romano Sandee |
2 |
22 Sept 2008 Antwoord van Romano Sandee |
Levend GRONincNa de eerste aftrap lijkt het toch weer een beetje in te zakken met het forum op Groninc. Jammer, want het online netwerken kan tot hele go… Begonnen door Rolf Teekens |
3 |
8 Sept 2008 Antwoord van Romano Sandee |
Welkom bij
Groninc
12 leden
16 leden
48 leden
29 leden
27 leden
© 2010 Gemaakt door Ning TFE
Banners | Een probleem rapporteren? | Privacy | Algemene voorwaarden